Total views: 49258 (This month: 1042) Created 08-01-2023 (Modified: 11-01-2024)

Nika

VIP independent escort
Escort girl from Turkey -  Nika , her sexy photos, read reviews and comments, information
Live Webcams Live Chat
EthnicityEuropean (white)
NationalityRussian
GenderFemale
Age24
Height172 cm (5'8" ft)
Weight50 kg (110.23 lb)
HairBlond
EyesBlue
TitsD
Tits typeSilicone tits
Pubic hairShaved completely
SmokingI am not smoking
DrinkingNo
TattoosNo
PiercingsNo
Language: English  English English English English
  Russian Russian Russian Russian Russian Russian
Incall    Incall: Hotel Room
Outcall    Outcall: Hotel & Home Visits
Sexual Orientation: Heterosexual 
Meeting with: Available for men  Available for men   
Available for gays  Available for gays    2+  2+   
I'm Fetish
About me
Hello gentleman.I am independent,
a beautiful, well-groomed and very sexy woman.  
You can make all your erotic fantasies come true with me.  
This meeting is Confidential. Kiss, Nika...


My extra services: 

A- level- 100$
Rimming - 70$
Cim -  50$
Cif-     50$
submissive - 100$

Working Hours

Monday: 12:00 - 01:00
Tuesday: 12:00 - 01:00
Wednesday: 12:00 - 01:00
Thursday: 12:00 - 01:00
Friday: 12:00 - 01:00
Saturday: 12:00 - 12:00
Sunday: 12:00 - 01:00

Rates

TimeIncallOutcall
30 min120 USD
1 hour200 USD250 USD
2 hour350 USD400 USD
3 hour450 USD500 USD
6 hour900 USD1000 USD
12 hour1500 USD1500 USD
Outcall + Taxi
Contact Info
Base city:Istanbul 

Write review View Nika reviews
  • train_man 2023-06-04
    Meeting dateDurationCityLooksServicesCommunication
    2023-05-30 120 Istanbul
    : 10.0
    : 9.0
    : 10.0
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extra Ball
    Photo
    No
    Without condom
    Yes, spits it out
    Average
    Yes
    Silicone tits
    Multiple times allowed
    Real picture
    Kiz guzel vucut harika. Resimlerdeki neyse o. Diger yorumlarda fazla extralardan ve soguk oldugundan bahsedilmis. Extralar var ama hepsinin tam hakkini vererek icra ediyo. Soguk kisminda ise ne aradiginiza bagli she is not a party gilr as she puts it. Gogusler konusunda hassas ama onun disinda kora kor. biraz konusunca belli oldu hafif submissive seviyo zaten description da vermis tuyoyu. Direksiyonu size birakiyo bir iki kurali koyduktan sonra. Ozet had a great time!
    Reply:
    ☺️💋
  • NecemYsl 2023-01-25
    Meeting dateDurationCityLooksServicesCommunication
    2023-01-22 2 hours Istanbul
    : 10.0
    : 10.0
    : 9.0
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extra Ball
    Photo
    No
    Without condom
    No
    Average
    No
    Silicone tits
    Multiple times allowed
    Real picture
    Fotoğraf orijinal hatta gerçekte daha daha güzel bir bayan. Güzel zevkleri var. Pasif denilmiş ama ben memnun kaldım. Blj özellikle çok iyi. Masaj için teşekkürler. Muhtemelen tekrar giderim.
  • onasy 2023-01-19
    Meeting dateDurationCityLooksServicesCommunication
    2023-01-15 30 Istanbul
    : 9.0
    : 8.0
    : 9.0
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extra Ball
    Photo
    With tongue
    Without condom
    No
    Passive
    No
    Silicone tits
    Don't know
    30% fixed in Photoshop
    Yani kız güzel, laf yok. Ekstrası çok ama. Kiss with tounge işaretledim fakat ekstra o da tabi. Önceki yoruma eklenecek bir şey yok gibi neredeyse. Fiziği güzel, pozisyon manzaraları güzel, bj h-a-r-i-k-a. Ama bir durgun yapısı var, değişik bir deneyim.
  • hellsing 2023-01-16
    Meeting dateDurationCityLooksServicesCommunication
    2023-01-14 1 hour Istanbul
    : 9.0
    : 8.0
    : 8.0
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extra Ball
    Photo
    No
    Without condom
    No
    Passive
    No
    Silicone tits
    Multiple times allowed
    Real picture
    Fotolarının birebir aynısı güzel bir ablamız, barbi bebek gibi. Barbi bebek kısmı sadece güzelliğinde kalsaymış keşke çünkü sevişme esnasında da barbi bebek gibi, şimdiye kadar sexte bu kadar pasif başka birini görmedim.

    Yaşı 30, vücudu çıtı pıtı ve baya fit, 20lik kız gibi, independent değil arada ajans var, ajansın iletişimi baya iyi hile hurda yok ne sorsanız anında seri cevap, ajansa puanım 10, ki ajans kızın kendisiyle konuşuyormuşsunuz gibi sizi keklemeye çalışıyor klasik müşteriyi korkutup kaçırmama taktiği, anlayışla karşılıyorum bence problem değil bu ama zaten kızımızın sıfır iletişim halini görünce zaten onunla muhattap olmadığınızı anlıyorsunuz gittiğinizde. Yine de üçkağıtçı bi ajans değil amatör foto vs ne isterseniz hallediyor anında. Incall yeri kozyatağındaki otel, otoparktan kız gelip sizi alıyor kimlik ve resepsiyona ücret verme olayı yok.

    BJ muazzamdı ki ben normalde bjden zevk almam hiçbi şey hissetmem, sanıyorum ablamızın yaşından kaynaklı tecrübe olsa gerek. Ama işte sex robot gibi olunca ne anlamı kalıyor orası tartışılır, süreye oynama olayı falan yok acele ettirme de yok ama baya pasif kalıyor. Göğüsler silikon, yeni yaptırmış dokundurtmadı çok hassas acıyor diye, yav kardeşim madem dokunmicaz niye yaptırdın... He bu arada çok güzel masaj yapıyor hakkını yemeyelim..

    Ablamızın soğuk bi havası var ya, fotoğraflarında da öyle zaten. Bj güzel ama sexte pasif, iletişim sıfır 2 sefer arası nerdeyse hiç konuşmadı ama o arada felaket de güzel masaj yaptı. Yani çok aradayım cidden güzel de bi kız ama tekrar gitmem herhalde ya. Bilemiyorum, değişiklik isteyen denesin valla
    Reply:
    My love , I don't do aggressive sex, I do calm sex. And during sex - my thoughts are directed only to him. Accept please . ????????????